Feeling Blue

Solen skiner och vi har haft några underbara höstdagar. Varför kan jag då inte skaka av mig den här olustkänslan?

Solen skiner och vi har haft några underbara höstdagar. Varför kan jag då inte skaka av mig den här olustkänslan?

Idag blir en hektisk dag, full av möten. Blus från Love Label/Haléns, kjol från H&M.
Och helt plötsligt har spambottarna hittat mig. Jippikieye mutterfukker.
Det är så jävla lätt att tycka om sig själv när andra tycker om en. För då är man bra. Man syns och man är glammig, man står där med cocktailglaset i högsta hugg och ser ut som att man aldrig gjort annat, som att man aldrig sitter hemma i mysbyxor och snyftar lite och känner sig ensam.
Jag önskar jag kunde vara den personen hela tiden. Aldrig vara ensam och tvivlande och känna att jag aldrig kommer göra något som gör någon skillnad. Aldrig ha ”relationsbaserad självkänsla” (jag lärde mig nånting igår). Bara vara stolt och kaxig och helt jävla övertygad om att man är fucking bäst och duger som man är.
Nä, fan, fram med cosmon istället.

En av mina stora höstfavoriter är de här armbanden från Petra Nygren. Petra visade dem över en drink tidigare i höst och nu har de kommit in på webbshoppen. Superfina och till ett väldigt överkomligt pris. Med andra ord en kombo jag gillar.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer