Postorderkalas
Igår var det postorderkalas hos mig! Galablåsan från Haléns kom och det var en väldans tur att jag köpte mig en backup, för den här satt inte rätt någonstans. So not impressed. Den får åka hem till Borås igen. Jag hade även beställt den här cremefärgade blusen samtidigt och den satt riktigt fint, gillar axlarna och dragkedjan i ryggen. Men 100% polyester och handtvätt? Hmpf. Den sprakar som ett litet elverk.
Ett köp jag däremot är väldigt nöjd med är stövletterna från H&M! Något höga men så länge man inte behöver löpa gatan fram så är det inga problem. Ett riktigt fynd för 300 pix!


Senaste kommentarer