Postorderkalas

Igår var det postorderkalas hos mig! Galablåsan från Haléns kom och det var en väldans tur att jag köpte mig en backup, för den här satt inte rätt någonstans. So not impressed. Den får åka hem till Borås igen. Jag hade även beställt den här cremefärgade blusen samtidigt och den satt riktigt fint, gillar axlarna och dragkedjan i ryggen. Men 100% polyester och handtvätt? Hmpf. Den sprakar som ett litet elverk.

Ett köp jag däremot är väldigt nöjd med är stövletterna från H&M! Något höga men så länge man inte behöver löpa gatan fram så är det inga problem. Ett riktigt fynd för 300 pix!

Köp boken

Jag blev faktiskt rätt besviken på gårdagens föredrag. Det var intressant, men mest bara statistik och information. Jag trodde kanske att jag skulle få lite mer kött på benen, lite verktyg till hur man skulle kunna motverka denna nedåtgående spiral. Men icke. ”Köp boken”, fick jag höra vid ett flertal tillfällen. Jovisst skulle jag kunna det, men när man har betalat över 265 kronor för en föreläsning (boken kostar drygt 150) så kanske man vill ha lite mer än bara ”köp boken”. Det blev bara en promotionhistoria för boken och information om vad som händer i samhället. Jag VET vad det är som händer, det jag ville veta var vad jag kunde göra åt det. Men då måste jag, uppenbarligen, köpa boken.

Goodiebagen

Jag måste ju bara visa upp den fina goodiebagen som vi fick på galan i torsdags. Själva tygpåsen var nästan den bästa gåvan av alla, designad av söta och duktiga Anna, den kommer att användas flitigt. I övrigt så innehöll påsen bl.a. hårprodukter från Schwarzkopf, Dates nya dofter (och vips var jag tillbaka på högstadiet), lotion från Dove, mascara från Maybelline (som tyvärr var jättedålig), halsdukar från Accent och BikBok, presentkort från Adlibris, Bianco och Bloggkoll samt lite annat smått och gott. Väldigt generöst av Veckorevyn, jag tackar så mycket! 🙂

Illa mår jag

Jag skulle behöva näring intravenöst idag. Jag mår så sjukt illa och jag vill verkligen inte äta korv och mos som jag har med mig. Magkatarren smyger på mig igen som den lilla räv den är.

Proper måndag

Idag kör jag väldigt städat och propert med skjorta från MQ och klänning från H&M. Man måste se lite representabel ut när, först och främst det börjar en ny tjej på kontoret, och sedan ska jag och Johannaföreläsning för prestationsprinsessor ikväll. Ska bli väldigt intressant och, förhoppningsvis, lärorikt!

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier