Lunchdejt och Tweedjakt

Hade en mysig lunchdejt med en förkyld Mia och en lika förkyld Olivia igår. Vi tog en sväng förbi Lolux på Arbetargatan för att spana efter partyblåsor till galan. Inga blåsor syntes till men jag hittade en jättefin tweedkavaj som gärna hade fått följa med hem, men tyvärr var den lite för liten. Har provat liknande på både Kapp Ahl och H&M men hittar ingen som riktigt funkar. Så tweedjakten fortsätter. Oliiidligt spännande, eller hur.



Senaste kommentarer