Lite ont..
Jag känner att ett långt hemloblogginlägg är förestående. Jag behöver reda ut lite i skallen och lättaste sättet är att sätta det på pränt. Så länge kör jag lite najs och bajs.
Najs:
– Att jag lyckades vara på jobbet klockan 8 imorse, trots koma.
– Kollega M fyllde år igår = fika i eftermiddag.
– Jag har bokat DansAerobicspass ikväll.
– Lillasyster Andrea kommer och hälsar på i helgen.
Bajs:
– Jag lutar redan åt att banga på DansAerobicspass ikväll eftersom det är på ett nytt center med ny instruktör och jag vet inte om jag orkar tänka så mycket.
– Jag har ont i magen. Hela tiden den där jävla klumpen.
– Jag saknar att ha någon att prata med. När det är sådär jobbigt.


Senaste kommentarer