Mingel med VR på SKHLM

Som jag sa igår till Kim, bjuder Veckorevyn in till bloggmingel, då går man dit! Alltid superbra arrangerat! Och igår på SKHLM var inget undantag. Supergod mat, kanonbra trendspaning inom hår, make, kläder, skor och väskor – för att inte tala om vinstregnet och goodiebagsen! Proppfull var den med erbjudanden och presenter, man hann knappt utnyttja alla rabatter! Gladast blev jag över skinnhandskarna från Harges med fina knappdetaljer, med tanke på att mina gamla har gömt sig i någon vrå någonstans kommer dessa mycket väl till pass.
Söta Ebba delade sedan ut en hel drös vinster från sponsorer i huset till alla fina modebloggare på plats och jag vann ett par kilklackdojjor från Vagabond. Kunde vi ha bett om en mer perfekt present? Don't think so.


Senaste kommentarer