Partylördag!

Good morning children!

Nu ska jag ta tag i den otroligt roliga sysslan som är städning. Klockan ett ska jag plocka upp Linda på centralen och sedan blir det att börja preppa inför inflyttningsfesten ikväll.

Vad hittar ni på i helgen?

Skoletter från Nine West

De här skönheterna från Nine West fanns bland skorna från Warehouse som visades upp igår. Precis sådana platåskoletter som jag letat efter. Snyggt också med detaljen bak på hälen. Gick loss på ca 1300 om jag inte minns fel. På Nine West hemsida finns kan man, om man är sko-oman som jag, fastna hur länge som helst. Titta här.. och här.. och här.. Budgetalternativ med lite bastantare klack finns på Din Sko, jag lutar åt den varianten.

Glam party imorgon!

Imorgon är det inflyttningsfest hos Casa Glam och enkom för denna tillställning kommer Linda till stan, ska bli så kul att träffa henne! Synd att folk börjar banga i sista sekunden dock, när man faktiskt fixat iordning en fest för en gångs skull. Oh well!

Jag har helt missat att köpa någon ny slags partyoutfit till denna tillställning, så jag får helt enkelt försöka vara kreativ och piffa ihop något ur garderoben. Men glammigt ska det bli iaf! Känns som det har varit alltför lite av den varan på sistone.

Fredagsoutfit

Jag är egentligen inte gul/grön/röd i ansiktet. Inte sådär mycket iaf.

Ny kofta från Cubus, sjal från H&M, klänning från Cheap Monday.

Shoppat much?

Oh my lord. Det blev tydligen en hel del shopping igår, förutom minglande. Men vad gör man när hela huset kastar procentsatser i ansiktet på en och man dessutom får en massa fina rabatter i goodiebagen? Jo, man shoppar loss!

1. Ett prydnadsträd som jag tänker använda att hänga smycken på. Från Åhléns. Samt ljuslyktor från Indiska som efter rabatter gick loss på hela 13 kronor!
2. Ännu ett tillägg till min höstaccentfärg i vardagsrummet – lila! Kudde från Lagerhaus.
3. Var det någon som sa lila? Kofta från Cubus och superskön sjal från H&M.
4. Marimekkoskål inhandlad på Basehome för det facila priset av 89 kronor! Alldeles lagom tycker jag. 😉
5. Kvällens stora höstinvestering – stövlarna från Ecco. Jag är så nöjd!

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier