Många svordomar i en mening
%&#(/¤&”/(#()#
Jävla helvetes SKITPROGRAM!
Pinnacle Studio 9. Bränn upp det.
/ Lindisen, som kämpar sig svettig med att försöka redigera New York-videon med ett program som har fått spatt.
%&#(/¤&”/(#()#
Jävla helvetes SKITPROGRAM!
Pinnacle Studio 9. Bränn upp det.
/ Lindisen, som kämpar sig svettig med att försöka redigera New York-videon med ett program som har fått spatt.
Nu börjar vi närma oss den tiden på månaden då alla räkningar dimper ned i brevlådan. En efter en och till slut är lönen borta innan den ens kommit in på kontot. Mest ovälkomna är krediträkningar. Yuk.
Det fanns dock ett trevligt tillskott i brevhögen. Nya Veckorevyn med en sommarfräsch Brittany Murphy på omslaget. Så idag ska jag lära mig fixa vitare tänder, ragga upp kändisar och så får man två nagellack för ett från Make Up Store. Me likey a lot!
Men först ska jag plågas lite tillsammans med C. Han lovade i ett svagt ögonblick igår att han skulle träna TaeBo tillsammans med mig idag. Ett väldigt svagt ögonblick.
Jag vet att det har snart gått en månad, men nu har jag äntligen kommit mig för att redovisa mina inköp som jag gjorde under den helt underbara resan till New York. Medan köttfärslimpan puttrar i ugnen.

Svart Gucciväska och grå Gucciplånka.
Up next.. skorna! 😉
Klockan har passerat åtta och nu står jag inför ännu en premiär i mitt liv. Köttfärslimpan.
Aldrig gjort en, men efter en 15 minuters förklaring av C's mamma i telefon så står vi nu redo att ta an oss utmaningen.
Önska oss lycka till.
*Beethovens ödessymfoni gnolar i bakgrunden*
UPDATE #1

Det är köttfärs. Och det ser ut som en limpa. So far so good.
UPDATE #2

Inte vidbränd, luktar gott. Bådar smaskens!
UPDATE #3
Kanongott, kunde varit lite fastare, men jag tror bestämt att vi lyckades! *high five*
Svetten rinner och jag spöar skiten ur min väldigt genomskinliga motståndare i slutet av ett minst sagt tufft TaeBo pass. Nu skakar benen och att återställa vätskebalansen kommer nog kräva några liter kranvatten (för bubblor är inte gott i vatten. I skumpa däremot, då snackar vi goa bubblor).
Ikväll ska jag och älsklingen på bio och spana i Tompa i MI:3, sedan följer en välbehövlig uppfyllnad av kylskåp och skafferi.
I helgen håller vi tummar och tår för fint väder för då blir det grillfest och till att heja fram Carola i Aten! Tycka vad man vill om Carola-Skråla, men det kommer blir ett roligt jippo!
Nu ska jag njuta av en lagomt sval dusch. Ciao.
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer