New do/old do

090708-newdo

Lite klippetiklipp och så hade man en frisyr igen! Ingen större förändring då det mest var topparna som rykte, men nu har jag officiellt en ”long bob” som det så fint kallas. Och som grädde på moset har jag köpt mig en fin ny tunika/blus/top/grej på H&M som jag tänkte inviga ikväll. För ikväll ska Övik göras osäkert. Kalajs i småstaden, det ni! Och nu lyser solen med, tjo fadderitan!

Färdig?



Redo för en night on the town? Hmm…

En dag i staden

Idag bjuds det tydligen på sol i mellansverige, medan min kära Norrlandskust fortfarande får dras med moln och kallt pissväder. Men jag ska försöka skjuta undan melankolin som vädret skapat, ihop med minnesceremonin igår som jag inte riktigt kan skaka av mig. Jag drömde om MJ inatt, och det är konstigt, även för min något obskyra drömvärld.

Idag är planen att konsumera lite i den lilla staden, samt att få ordning på kalufsen, för ikväll vankas det utgång (hoppas jag)! Och med tanke på att jag inte haft en sax i mitt hår på ett drygt halvår så är nog en klippning på sin plats. Bara en liten putsning så har jag vips Gwyneths supersnygga långa page. Yup. Så får det bli.

Här ska copycattas!

What to do?

Så var man ensam hemma i det stora, stora huset! Vad tar man då för sig?

  • Dansar naken i vardagsrummet?
  • Äter massor med kakor som mamma alltid har hemma?
  • Spelar musik jättehögt?
  • All of the above?

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier