En liten bit Norrland

Eftersom regnet totalvägrade att lämna oss ensamma idag så bestämde jag och mamma oss för en liten nostalgitripp. När jag var liten åkte jag alltid med min morbror i hans långtradare då jag hade lov så varför inte kicka liv i den lilla traditionen igen? Sagt och gjort, vi packade mackor, saft och bullar och klättrade vant upp i hytten. Så bar det av till Ånge med post. Rätt mysigt, om man bortser från ett litet magknip runt Sundsvall. Men jag fick småflirta med en finfin pojke på postterminalen så allt jämnade ut sig till slut.

På hemvägen passade jag på att ta lite fina bilder. Så här såg det ut.

090711-lastbil-01

090711-lastbil-06

090711-lastbil-03

090711-lastbil-02

090711-lastbil-04

090711-lastbil-05

I’m on the road again



Åker långtradare med morbror till Ånge. Jag tror att det ligger i närheten av där myggen kommer ifrån.

Ernst specialsommar

Nu regnar det så mycket att regnet nästan bildar en dimma som man knappt ser igenom. Och så tittar vi på ”Sommar med Ernst” och där är det solsommar hela tiden. Det måste vara fusk. Eller så har de flugit in hällarna och skogen till sydeuropa. För sådan sommar har inte jag sett till på ett tag nu.

Status: Bakis

Idag ligger baksmällan efter gårdagens partaj som ett täcke över mig. Och vädret motiverar inte direkt till att släpa sig upp ur soffan, där jag suttit sedan jag klev upp runt ett, och gå ut istället. Så jag sitter parkerad i soffan idag. Klockan är snart 4 och jag smälter fortfarande frukosten. Har plöjt de senaste avsnitten av ”Samantha Who” och fnular på en ny bloggdesign.

Vad gör ni idag?

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier