En blåtira på tån

Det här är vad man får för att man försöker vara husfruig. Jag skulle mangla sängkläder igår och missade att det var en 5 cm hög betongtröskel in till det rummet. Smack med stortån rakt in i den i en väldig fart. Jag skrek inte, men kvävda kvidanden förekom helt klart. Resten av dagen kände jag mig som en 85-årig tant när jag rörde mig haltandes i sakta mak runt staden. Idag ser tån ut så här. Den fick sig en liten blåtira.




Senaste kommentarer