Najs istället för bajs
Saker jag skulle mycket hellre göra än att ligga hemma sjuk:
- Gå på IKEA.
- Shoppa loss på valfritt köpcentrum.
- Träna.
- Ta en promenad i solen.
- Handla mat så att jag slipper svälta.
- Inte vara yr.
Saker jag skulle mycket hellre göra än att ligga hemma sjuk:
Febern släppte en sväng efter en ibumetin och fem timmar till i sängen. Statusen nu är dock ihållande huvudvärk, yrsel, frossa och illamående. Ska jag verkligen måsta vara sjuk sista veckan på jobbet? Jag är inte imponerad.
När Melrose Place kom 1992 så kickade det direkt Beverly Hills rumpa, big time. Det var vuxnare, mer drama, snyggare kläder och vassare repliker. Jag var fast. Att älska och hata Michael, Kimberley, Sydney och Amanda var ett heltidsnöje. Jag hoppas verkligen att det nya Melrose Place kommer kicka det nya 90210's rumpa, för nya 90210 känns bara totalt urvattnat och platt. Det här däremot, kan bli riktigt bra.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=y5MMLfeXChQ]
Efter att ha suttit inne hela denna gudsförgätna helg så hade jag planerat att söndagen skulle bli min räddning. Det skulle tränas, åkas till IKEA och allmänt vistas i civilisationen.
Och vad händer? Jo, 38.6 i feber händer. Goddammit. Undra om den hinner lägga sig till halv elva?
Kvällen har spenderats tillsammans med Audrey Hepburn och Fred Astaire i den klassiska musikalen ”Funny Face” från 1957. Audrey måste vara den vackraste kvinna som någonsin funnits, hennes drag är helt fantastiska!
Att hon sedan bär så otroligt vackra kläder är ju knappast en nackdel. Hennes garderob i ”Funny Face” är signerad Givenchy. Designern klädde Audrey i många av hennes filmer, främst under 50- och 60-talen, en period som är en personlig favorit för mig när det gäller mode. Kvinnligt, sobert, elegant. Och med Paris som backdrop, ja, vad kan gå fel?




Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer