En paus för att sniffa på blommorna.
Go'kväll internet! Jag tänkte bara ta tillfället i akt att dela med mig av det förträffliga humör jag varit på idag. Och i och med att denna förträfflighet inte inträffar så ofta så är det desto mer förträffligt!
Jag vet inte vari denna förträfflighet grundar sig, kanske var det den underbara promenaden till jobbet i morse, med vinden i nytvättat hår, alldeles lagom varmt och doften av syrener? Kanske var det det faktum att enbart komma utanför dörren efter att ha suttit isolerad sedan i fredags?
Och sedan radar bara godsakerna upp sig. Två dagar kvar till semester. En lika fin promenad hem (dock lite skoskav om man måste gnälla lite), en sväng till Sickla, några reafynd och ett skönt Pilatespass när jag kom hem. Nu väntar färsk pasta med soltorkade tomater, ruccolasallad, mozzarellaost, salami och pinjenötter. Och ett glas vitt. Mmmm…
Imorgon är det grillfest hos chefen (och det är löning). På fredag har jag en dejt med Kattis och på lördag har jag inte mindre än två kalas att närvara på. Och på söndag åker jag hem till Norrland. Det finns all anledning att njuta av livet just nu.

Skål!


Senaste kommentarer