torsdag, 28 maj, 2009
6 kommentarer
Nu är det snart sommar igen och självklart har jag inte fått tummen ur och gjort min balkong fin i år heller. Jag har superfina balkongmöbler (som för tillfället är helt täckta av pollen) men där tar mysigheten slut. Grått betonggolv och brist på blommor makes a trist balkong. Helst vill jag ha trätrall, men balkongen är sned och iom att det är hyresrätt har jag faktiskt inte tid och lust att lägga de pengarna. Jag har funderat på trasmattor, kan det vara något? Jag har surfat Styleroom som en galen och de har så finfina balkonger, men ofta inglasade och lika stora som min lägenhet, så det går kanske inte att jämföra.
So, what to do? Vad har ni gjort av era balkonger? Jag behöver inspiration!

Ja tack säger jag till den här ballen. Bild från Styleroom.
Senaste kommentarer