Pissig

Jag vet inte vad det är med mig idag, jag känner mig rådeppig och bara allmänt pissig. Vill bara gå hem, dra täcket över mig och äta godis. En riktig skitdag helt enkelt. Kan inte den här veckan vara slut nu?

Vad gör dig på bättre humör när du känner så här? Jag behöver tips så att jag inte går och hoppar från en bro. Oh the drama.

Microsemester

I helgen åker jag till Borås och sedan Göteborg för att hälsa på pappa och vänner, och sedan ska jag jobba i Götet måndag-tisdag. Ska bli väldigt skönt med en microsemester och lite miljöombyte. Det är lite ensamt i livet just nu, så det ska bli skönt att krama på människor som jag vet tycker om mig en hel massa.

Nere på jorden igen

Den osminkade sanningen?

Geez, inte ens puder fick jag på mig imorse, allt mindre concealer vilket de härliga ringarna under ögonen avslöjar. Jag vet inte vad som hände efter mitt glädjerus igår, men det känns verkligen som jag blivit klubbad ner från mitt ”high-on-life-mood”. Dötrött, ont i huvudet och bara allmänt dåsig. Långt därinne finns ett sug att gå på Mercedes-Benz Closing Party på Berns ikväll, men det börjar inte förrän 22 och jag har inget partysällis, så det blir nog soffan och ”The City” istället.

090128-01

090128-03

God Only Knows

Måste bara visa upp mitt fina fina halsband från Thailändska märket Missile som jag köpte på rean på NK igår. På ena sidan står det ”God Only Knows” lite härligt mystiskt sådär, och på andra sidan är det en spegel. Perfekt om man vill kolla om man har smink på halv stång eller mat i tänderna. Eller en kråka i näsan. Möjligheterna är oändliga.

090128-missile-01

090128-missile-02

090128-missile-03

En galet bra tisdag!

Idag har varit en helt galen dag, men en väldigt bra sådan! Pressfrukosten för GD imorse gick superbra och jag knöt några nya, härliga kontakter som förhoppningsvis kommer leda till en del spännande grejer. Nu ska jag kasta mig iväg till Nacka Strand och träna lite DansAerobics innan det blir middag med Monkan i hemmets lugna vrå.

Jag bjuder på en liten outfitbild från lagret, den härliga pingvinkostymen fick åka på idag.

090127-outfit

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier