Det var länge sedan jag hade motivation och inspiration till att designa nu. Det är så mycket annat som tar upp tid och tankeverksamhet. Så ana min förvåning när inspirationssläggan bara tjongade till mig nu  på eftermiddagen och jag satte mig för att designa om bloggen. Ny layout borde komma upp under morgondagen. En ny look för ett nytt kapitel i livet.

Snart börjar det.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Gaga och en sväng till Stockholm

Du kanske minns för sisådär två veckor sedan, då hela Sverige ”njöt” av värmeböljan som hade slagit till överallt i hela landet förutom i Västernorrland

Annandagen

Efter två veckor i covid-bubblan bestämde jag mig för att det var dags att våga sig ut i världen igen – feberfri och med minimala

Som hemma fast lite bättre

Reklamsamarbete med Företagsbostäder Nej. Jag har inte flyttat. Tyvärr. Vore inte en sån här etagelägenhet drömmen?! Ni kanske minns att jag där i mörkaste december