Jag har spenderat morgonen med att joxa runt lite här på bloggen. Istället för att äta frukost ska också tilläggas. Numera hittar ni länkar till kommentarerna och ”gilla”-lådan under inlägget. Så dessa tycker jag att ni ska utnyttja. Bums och direkt. Seså, gilla på!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Rödhårig

En höstig förändring

Jag har färgat håret!  ”Riktigt jävla rött” var direktivet jag gav till min fantastiska frisör Sofia när jag slog mig ner i stolen i tisdags.

Lilla boken ute i världen

Inlägget innehåller reklam för “Yrke: Influencer” Alltså kan vi bara take a moment här. Jag blir tårögd. Jag blir helt tagen och tårögd när jag

Nyårsafton

Jag kände lite i år att jag gjorde nyår på julafton. Du vet, helkvällen som slutade (för vissa) runt fyra på morgonen, innehöll fem flaskor