Jag har spenderat morgonen med att joxa runt lite här på bloggen. Istället för att äta frukost ska också tilläggas. Numera hittar ni länkar till kommentarerna och ”gilla”-lådan under inlägget. Så dessa tycker jag att ni ska utnyttja. Bums och direkt. Seså, gilla på!

En höstig förändring
Jag har färgat håret! ”Riktigt jävla rött” var direktivet jag gav till min fantastiska frisör Sofia när jag slog mig ner i stolen i tisdags.


