Nu är det jul, här i vårt hus (eller hur går den?)
Jag julpyntade ju till slut i lördags, faktiskt första gången sedan jag och C flyttade isär, jag har liksom inte sett någon anledning tidigare. Men iår infann sig lusten så nu har här pysslats! Vad tycks? 🙂

Egenhändigt hopknåpat pynt i fönstret.

Lite rött i soffan och nya gardiner.

Morfarsmor har gjort duken. Och IKEA har gjort paketen.

Observera porrbelysningen på balkongen.




Senaste kommentarer