Äntligen fredag!
Är det bara jag som tycker att den här veckan varit evighetslång? Jag har haft mental fredag varje dag och blir lika besviken varje gång jag kommer på att det inte är Idolfinal ikväll. Men idag firar jag för ikväll får jag mig en välbehövlig dos duracell-kanin-kevin.
Tyvärr kommer jag även att få mig en dos av någon annat som fortfarande gör lite ont. Jag tyckte kanske att dosen på radion imorse räckte, men icke då. TV4 måste langa honom i fejjan på mig.
Oh well, jag antar att jag aldrig kommer förstå vad som hände där. Så jag blåser i visselpipan och målar glitterskyltar till Kevin istället.




Senaste kommentarer