Celebrate Hello Kitty, come on!

Vi börjar med lite härliga bilder från Hello Kitty Celebration igår:

Blingad bubbel och Kitty-pimpad julgran är ett måste!

Kattis, jag och Johanna vimlade.

En Kittyväska kanske? Eller en partyhatt?

Det var lite jobbigt att äta upp Kitty, men god var hon!

Observera Hello Kitty sugrörsparaplyerna.

Vimmel med Kittyprodukter i platsbollar.

Kattis rockar Kitty-ringen!

Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning vad de firade. Hello Kitty ”föddes” 1976, men 32 känns väl som en konstig siffra att slå på stora trumman för? 20 år i Sverige kanske? Vi säger så.

Anywhoo. Mia, Johanna, Kattis och jag möttes upp på Nordic Light Hotel för att fira Kitty med pompa och ståt. När vi anlände fick vi en liten ring med glittrigt läppglans i. Bara en sån sak. Det användes frekvent under kvällen vill jag lova. Tills locket gick sönder. Då grät jag lite.

Det serverades mat, vin och underbart goda cupcakes som vi smaskade på samtidigt så vi beundrade alla fem triljoner produkter som Kittykatten satt sitt namn på under åren, eller vad sägs om en moped, en brödrost och blingad bubbel? En härlig goodiebag fick vi med oss hem också med bl.a. en handfläkt i, helt fab!

Cornelia

Jag skriver ytterst sällan om mitt jobb, men nu måste jag ju faktiskt tipsa om intervjun jag gjort med den fantastiska smyckesdesignern Cornelia, underbar tjej! För att inte tala om hennes smycken. Och jag tycker artikeln blev rätt bra med. *mallig*

Kittykat

Det är alltid en utmaning att klä och sminka sig på morgonen för en kvällsaktivitet, speciellt i det zombiestadie som jag befinner mig i varje morgon. När jag dessutom har en tid att passa, som ett kundmöte imorse, så lägger vi till en stressfaktor till det med som inte gör eyelinern mycket rakare. Och enligt lagen om allts jävlighet så var ju självklart enorma köer in mot stan pga en trafikolycka imorse, så även fast jag var ute i god tid blev jag sen.

Småsur? Jag har precis ätit mitt första riktiga målet mat sedan i fredags och mår riktigt, riktigt illa. Riktigt illa. Jag behöver ett vilrum.

Hur tycker ni utsikterna är för Hello Kitty-mingel ikväll? Sådär va?

Konstigt

Surrealistiskt. Så känns det just nu. Skruvboll efter skruvboll. Jag mår lite illa. Och så fryser jag om tårna.

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier