Om
Jag undrar om jag någonsin kommer vara nöjd med mitt liv. Utan saknad i hjärtat efter missade möjligheter eller underbara människor som inte längre finns hos mig. Om denna återkommande känsla av melankoli någonsin kommer lämna mig. Och om jag någonsin kommer att våga, eller kunna, ta det där steget till den jag vill vara, där jag vill vara, både fysiskt och emotionellt. Om jag någonsin kommer räkna ut vad det är som hindrar mig.

Senaste kommentarer