Grattis Bror!!!
Brorsan klarade uppkörningen imorse och är nu körkortsburen! Graaaattis! *dansar runt och är glad*
Brorsan klarade uppkörningen imorse och är nu körkortsburen! Graaaattis! *dansar runt och är glad*

Igår var det 20 grader varmt i New York! Sarah Jessica Parker och hennes lille pojk sprang omkring i West Village i bara kortärmat och åt glass. Underbart! Våren har äntligen kommit dit iaf, då behöver jag inte oroa mig för att släpa på vinterjackan. Jag kikade på prognoserna och det ser ut som att det kommer ligga runt 12-15 grader när vi är där. Fram med vårjackan och sneakers!
Jag blir riktigt trött på folk som budar på saker på Tradera och sedan inte betalar, utan man får jaga dem med blåslampa och ändå inte få något svar! *mutterochmorr* Men jag fick Gucci-brillorna sålda iaf! Mocke bra.
Idag har jag plöjt film. Det blev först ”Rumor Has It” med Jen Aniston och underbara Mark Ruffalo. Filmen var dock en enda stor soppa. En stor besvikelse. Bästa scenen är den med Jen och Mark i slutet då hon ska be om ursäkt. Han är så bra där. Det är så att det kryper under skinnet.
Sedan kom C hem från ännu en helg-jobb-dag och då blev det ”Fun with Dick and Jane”. C skrattade så han grät till rånscenen med de roliga rösterna. Det var roligare att titta på C än på filmen, men filmen var klart godkänd! Tea Leoni är så underskattad!
Jag har också äntligen tagit tag i Daniel-scrapbooken. När han var med i Idol köpte jag i stort sett allt som trycktes om honom och sedan dess har tidningarna bara legat och skräpat. Det är snart 1,5 år sedan han vann! Det kommer bli ett härligt minne av den tiden när den är klar. Han hörde av sig och grattade mig idag. Bättre sent än aldrig. Skivan mixas för fullt och han är nöjd och glad. Fenfent.
Nu ska vi ta tag i den stående söndagsmiddagen; tacos. Lagom till Big Brother. Vem tror vi åker idag? Jag gissar på Therese. Till skillnad från Muffe så tror jag att Jessicas urflippning med Robin bara ökar intresset för henne hemma i stugorna.
Hej, jag heter Linda och jag tittar på Big Brother. Hej Linda!
Jag ser gräsmatta!! Fortfarande inga Tussilago som lyckliga Sara, men jag vet att de ligger där och lurar. Snart är det våååår!
Nu ska jag ta mig en prommis och hämta ut ett paket som jag gissar är från ASOS. Ciao!
Välkommen!
Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!
På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.
Senaste kommentarer