Soffis is back!

Den här bilden togs för ungefär ett år sedan, sista gången jag och Soffis var ute och partajade innan baby Melvin dök upp i maggen som ett brev på posten. Ikväll ska Sofia re-introduceras för konsten att dricka alkohol (varannan vatten?) samtidigt som tapas intas på Cocaracha. Innan dess blir det skvaller, boytalk, piffning och allt det där underbara man gör med sin bästa vän. Och så ska champagnen korkas upp. Halleluja, hon är tillbaka!



Senaste kommentarer