Alltid samma visa…
Maj Gawd va trött jag blir på mig själv. Tränar 18-19, handlar (vilket alltid tar en mindre evighet eftersom inköpslistor bara finns i något perfekt parallellt universum), surrar i telefon samtidigt, hemma typ kvart i åtta, forsätter surra i telefon samtidigt som jag fastnar vid datorn. Som en fucking magnet drar den mig till sig.
Nu är klockan snart halv nio och jag har inte ens duschat än, än mindre börjat med någon mat. Nu måste jag vara uppe till typ tre om jag ska följa tesen om att man inte ska äta, vad är det, fem timmar innan man går och lägger sig? Pff…


Senaste kommentarer