Go Danne, Go Danne!!
Grattis vännen! Jag trodde inte jag skulle bli nervös men när de läste upp de nominerade så sög det till i magen och tummarna hölls så hårt så knogarna vitnade. Kent var ju faktiskt nominerade. Och Lena har haft ett väldigt bra år. Men tjejerna på forumet hade verkligen gjort sitt röstningsjobb och till slut var det min käre Daniel som stod där på podiumet och lite tafatt tackade och tog emot. Sveriges. Bästa. Artist. Orden smakar hallon.
Jag själv är så stolt så jag NÄSTAN spricker!
När är Halloween egentligen? Jag och Jenny diskuterade detta igår och hon trodde bestämt att det var nästa helg. Men de ändrade väl det för nått år sedan? Eftersom det är Alla Helgons Dag nästa helg och man ville inte att de skulle krocka så skulle det vara helgen innan. Men i USA är det ju den 31:a oktober varje år, alltså på måndag. Men här har vi fått för oss att det måste vara på en helg så att nissarna som vill tjäna pengar på Halloween-lördags-godis och Halloween-fest-på-krogen och annat helg-relaterat ska få sin dough.
Senaste kommentarer