Go Danne, Go Danne!!

Grattis vännen! Jag trodde inte jag skulle bli nervös men när de läste upp de nominerade så sög det till i magen och tummarna hölls så hårt så knogarna vitnade. Kent var ju faktiskt nominerade. Och Lena har haft ett väldigt bra år. Men tjejerna på forumet hade verkligen gjort sitt röstningsjobb och till slut var det min käre Daniel som stod där på podiumet och lite tafatt tackade och tog emot. Sveriges. Bästa. Artist. Orden smakar hallon.

Jag själv är så stolt så jag NÄSTAN spricker!

När är Halloween?

pumpa.gifNär är Halloween egentligen? Jag och Jenny diskuterade detta igår och hon trodde bestämt att det var nästa helg. Men de ändrade väl det för nått år sedan? Eftersom det är Alla Helgons Dag nästa helg och man ville inte att de skulle krocka så skulle det vara helgen innan. Men i USA är det ju den 31:a oktober varje år, alltså på måndag. Men här har vi fått för oss att det måste vara på en helg så att nissarna som vill tjäna pengar på Halloween-lördags-godis och Halloween-fest-på-krogen och annat helg-relaterat ska få sin dough.

Så, min fråga är, är det ikväll jag ska spöka ut mig till häxa, vampyr, Demi Moore eller nått annat läskigt och tigga godis eller kasta ägg?

Lite info om vad Halloween egentligen handlar om finns här.

Bild från Posten.

Efter en blöt kväll

Halv fyra inatt ringde det på dörren, då var C hemma från sin firmafest, mer än lovligt sluddrig. Jag tycker han är så söt när han är full och pratar helt osammanhängade och sluddrigt. Det kanske inte normala människor skulle tycka var sött men vad kan jag säga, jag är kär. Han snubblade isäng och låg och schåpade sig över sitt onda huvud. ”Ont i huvvettt, upp i näschan.. upp på schkolgatan tjugischeuu..huvvet..” *snaaark* Ni fattar.

Felfelfel!

Nääääääääj! Joooonahhhh!!! *gråter lite* *morrfräsJENSmorrmorrfrääääs*

Trumvirvel…

051027-colour.gif

TA-DA!!

Vad tycks? We likey? Folket på jobbet likey a lot! Jag fick en massa positiva kommentarer av alla, min chef undrade ett tag om det var en ny tjej bakom skrivbordet. Same girl, different hair!

Jag fick dock en liten chock när jag sömndrucken fick syn på mig själv i spegeln imorse. Men jag vänjer mig, färgen blev jättefin, rätt mörkt brun med lite rött i, eller ganska mycket rött. Linda likey.

Bageriet här nere på hörnet gör mumsiga ciabattas på fredagar så nu ska jag mumsa ciabatta med ost och korv och titta på Gilmore Girls i mitt nya hår.

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier