torsdag, 8 juni, 2017
12 kommentarer

Hej hörrni!
Idag har det både ösregnat och solskinit och nu sitter jag på tåget hem från Västerås där jag varit och haft möte med vår digitala byrå Care of Haus. Det händer konstant grejer och nu ska saker utvecklas och vi skulle reda ut intäktsmodeller och avtal så nu är jag aningens matt i huvudet. Men spännande och kulig dag! Och så hann jag även ta en fika med Wilda, så himla genomfin tjej.
Men jag tänkte att jag skulle berätta för er om min nationaldag i tisdags! Alltså hela det dygnet, från måndag kväll till tisdag kväll var liksom så himla njutig! Som Sanna uttryckte det ”kändes som hela sommaren på ett dygn”! Och jag kan bara hålla med. Om den här sommaren nu bara regnar bort så kommer jag ändå vara nöjd. Typ.

På tisdagen hade jag först ett möte (ja, som egen företagare gör man sådana tokigheter) och sedan mötte jag upp Carin för lite mat och en öl i solen.

Med oss på uteserveringen hade vi den här woffien som var så himla schnajdigt outfittad dagen till ära.

Min woffie låg under bordet och mest njöt av läget.

När solen hade försvunnit från vår sida Nytorget gick vi helt sonika vidare till nästa hörn av samma torg, nämligen till Urban Deli. De serverar cava i champagnekupor, så jädra flott och lyxigt.

Mat hade vi ju redan ätit så jag högg istället in på efterrätt, chokladcreme med romdränkta jordgubbar. Och glass. Alltså dog av godhet.

Och så blev det en Dagens och Leia gjorde mig sällskap vid bordet.

Och så kom Sanna och gjorde oss sällskap och det blev mycket asgarv och ännu mer efterrätt och det kändes som att vi bara åt och drack och åt och drack hela dagen. Åh så njutigt!

Runt nio gick vi hemåt via Söders åsar.

Så här såg jag ut, osminkad och bjussig!


Stockholm liksom. <3

Och det var den nationaldagen!
Senaste kommentarer