En helt vanlig friyay
Trevlig helg på er vänner! Denna lördag spenderar jag med att jobba eftersom jag varit ute och flängt hela veckan och knappt suttit ned vid datorn. Det känns alldeles lagom och välbehövligt med lite lugn.
Men jag tänkte vi skulle titta på vad jag gjorde förra fredagen!
Förra fredagen sken solen och det var sommar i Stockholm. På Nytorget blommade tulpanerna och på gräsmattan hopades soltörstande kontorsråttor som fått komma ut på bete över lunchen.
Jag gick till Urban Deli och köpte med mig lunch till kontoret.
På UD hade de också det här supergulliga blomstret – fredagsblommor ftw!
På eftermiddagen satt jag och Jackie, som jobbar som webbredaktör hos oss över sommaren, i möte och pratade om hur vi ska optimera sajten för att få fler medlemmar. Det är lurigt det där!
På eftermiddagen tog vi en sväng till återvinningen. Plasten var lite för bra packad uppenbarligen, Jackie hade lite problem.
På kvällen kom min underbara Rebecka förbi kontoret och vi drack rosé och pratade om lifvet. Och så målade hon mina naglar. Much lyxigt.
Leia, som inte direkt är en knähund, skulle prompt ligga i mitt knä. Mysigt.
<3
Och så gick vi hemåt och det var fortfarande ljust ute. Jag älskar de här sommarmånaderna, även om det inte är varmt. För det är ljust.













Senaste kommentarer