Vecka 26 om än lite sent.
Fattar ni ens att det snart är juli? Vad i hela friden är det som händer med tiden? Jag lovar att den går fortare än vanligt just nu.
Jag är fortfarande lite upplevelsebakis och sorgsen över att inte vara kvar i Civezza men glad över att jag bara har en vecka till av möten och jobb här i Stockholm och sedan bär det av till Övik och Kvaved i en sisådär månad. Det kommer bli solnedgångsfest här på bloggen då.

I övrigt så tänker jag på att jag kanske borde ha åkt till Almedalen ändå och att jag har sån jädra prestationsångest över bloggen just nu. Sådana här ”random tankar”-inlägg känns liksom fattiga och ointressanta och jag har inga passande bilder till dem och ja, ni vet. Hur fanken kommer man över sådana bloggprestationssvackor?
Och så tänker jag på att den bästa tiden är nu och att jag tog vara på det när jag igår spontant hoppade på en SL-båt som gick från Norr Mälarstrand vid Orangeriet där jag hade haft ett möte och åkte över till Söder Mälarstrand vid Münchenbryggeriet där jag hoppade av. Att jag får bo i en stad där man kan åka lite båt spontant bara sådär. Himla fint ändå.






























Senaste kommentarer