Mätt, glad och tacksam
Efter ett glas vin och Marined Oxfilé med Gorgonzolasås på Matkompaniet så är jag mätt, glad och tacksam. Om ni har vägarna förbi Övik, ät där. Helt underbart! Sist vi var där i julas så fick vi tom lite celebspotting i form av Bengt… *tänker*… nånting, han Daniel från ”Skilda Världar” ni vet. Fortfarande samma gräsliga frisyr.
Nu snart ska jag, syster och bror bege oss in till stan och spana in den senaste ”X-men” filmen. Jag som aldrig blivit introducerad för mutanternas faschinerande framtid innan, fick en liten update igår. I form av ”X-Men 1”. På VHS. Ojoj vilken sopkvalité. Men förvånansvärt bra film! Eller så var det bara att jag var så trött att jag nästan gick i koma.
Känslomässig utmattning är så mycket värre än fysisk sådan.

Senaste kommentarer