Om du ska tvätta, TVÄTTA DÅ!

Dagnens irritationsmoment: Människor som bokar en tvättid och sedan bara inte behagar att dyka upp. Har inte ens vett nog att flytta på den lilla knappen så att någon annan stackare kan få tvätta sina unkna mormorstrosor. Nu har jag ju ”tur” som är hemma hela dagarna och kan tvätta mest närsomhelst, men när jag jobbade så kunde jag bara tvätta på 18-22 passet och när nån typ då inte behagade utnyttja sin tid så står man där och får vänta en vecka extra. För man ”får inte ta någon annans tvättid”. Det är spöstraff på sånt. Det ligger ungefär på samma nivå som att tvätta bygel-behåar i tvättmaskinen utan tvättpåse (Jag använder ALLTID tvättpåse *klapp på huvudet*).

Lockigt eller rakt hår på festen ikväll? Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig än. Bäst jag börjar riva i byrålådorna snart.

Stäng munnen flickor!

Jag gillar Linda Skugge mer och mer för varje dag som går. Hon är ju riktigt vettig flickan! Och hennes senaste krönika gjorde mig riktigt jävla FÖRBANNAD. Vilket betyder att den var skitbra. Handlade om hur lätt killar kommer undan med våldtäkt och sexuellt ofredande.

Citat: ”En Malmökvinna skulle hämta sin bil på en parkeringsplats. Hon snubblade till och vips var en man framme och stack in sin snopp i kvinnans mun. Mannen friades. Det var inte våldtäkt eftersom kvinnan hade munnen öppen. Javisst, ni läste rätt. Är det inte fantastiskt? Alla kvinnors hål är allmänhetens hål.” Det är så man mår riktigt illa. Stäng era munnar flickor!

Nu har två naglar på min högerhand gått av. Jag behöver syster Sandra!!

Alkohol för en hel livstid!

Snott från Majas blogg:

”Nej jag tycker inte du e dum, du har bara otur när du tänker.” Hehe.. lolit..

C♥ fick gå två vändor till bilen för att få in allt han hade köpt på sin lilla blixtvisit till Tyskland. Fyndet bestod bl.a. av 12 liter Tullamore whiskey, 10 flak öl (en jävla massa öl m.a.o) och så hade gullebarnet köpt 12 flaskor rödtjut till lilla mej! 6 flaskor JP Chenet för 100:-!! Bör ej drickas på en och samma gång.

Slocknade på soffan framför OC när C♥ kommit hem. Den här dagen har jag gått som i dvala, så det blir en tidig kväll ikväll. Blir nog till att krypa ned i sängen med älsklingen min och somna framför ”Fredsmäklaren”. Mycket bra plan.

Smälta fett?

Hit med en fettsmältare!!!

Shit, jag har missat att läsa Linda Skugge i flera dagar nu, undra om hon har något smart att säga idag?

Jag kan ju också meddela att den ”senaste uppdaterade” grejen på Blogrollen funkar SÅDÄÄÄÄR. Välkommen till min blogroll Majji och Maja! *pussar på gullehjärtat*

En torsdagkväll med tjejerna

När man är ute en torsdagkväll med tre andra tjejer så kan det gå precis hur som helst. Denna kvällen levde vi rätt billigt eftersom en kille tyckte att han hade ”drivit med oss” och därför lät oss dricka gratis resten av kvällen. ”Ja tack” sa vi och behandlade honom därefter som vår personliga servitör..utan att ge dricks självklart. What? Han erbjöd sig juh!

Några citat från kvällen:

”Vem har sagt att killar inte kan hjälpa till hemma? De måste ju använda tvättbrädan till nånting nyttigt!” – Marie (sorry!!)

Efter att Linda berättat om sin mysiga stund med C♥ på morgonen:
”Jag RYSER, så mysigt låter det!” -Frida
*raaaaap* ”Jag ryser inte, men jag rapar!” – Cissi

”Jag hånglade med en 19-åring förra helgen! Det kändes lite som barnarov! Det hade dock vart värre om det vart en kille!” – Cissi

That's the way it goes!

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier