Kan ni coacha mig?

När jag satt på tåget hem från Malmö härom dagen funderade jag över det här med personligt varumärke och entreprenörskap. Och struktur. Jag älskar struktur men jag är helt fruktansvärt dålig på det. Väldigt dålig kombination.
Jag funderar på hur jag på bästa sätt ska bygga de olika delarna av mitt personliga varumärke och samtidigt bygga InoS. Hur bloggen ska gå ihop med det och vad mina olika kanaler fyller för syfte. Till exempel lägger jag väldigt mycket tid på YouTube men får minimal med respons där. Hur jag ska maximera min närvaro, bli tydligare i mitt budskap och skapa tid.
Jag funderar på att skapa ett personligt Instagramkonto och istället bli mer strategisk på La Linda. Eller borde @lalinda vara mitt personliga och @lindahornfeldt vara mitt varumärkeskonto? Då får jag dock börja om från noll – på gott och ont.
Jag har varit så upptagen med att bygga andras varumärken och hitta essensen i andras sociala närvaro att min egen bara flutit på utan att göra varken till eller från.
Här tycker jag det vore så himla fint om ni ville coacha mig. Ni som faktiskt ser mig utifrån och vet vad ni gillar och vad som inte är så intressant med det jag postar i olika kanaler. Vad är mitt varumärke egentligen? Vari ligger min styrka och var borde jag börja bygga? Vad kan jag kapa bort? Jag vore otroligt tacksam om du kunde lämna en kommentar och bara tycka till lite. Men var snäll. Vi är snälla här.
Puss!










Senaste kommentarer