Världens bästa mamma
Idag har vi firat världens bästa mamma (min). Och mammas mamma (som också är ganska bäst). Med tårta och underbart god fläskfilégryta. De har gjort om köket här hemma sedan jag var här sist och det är underbart fint, ljust och fräscht. Och med klinkersgolv. Sweet.
Märker ni att jag kämpar för att skriva om något annat? 😉
Jag känner att jag börjar bli mig själv igen. Sakta men säkert. Den personen jag var där för något år sedan. Eller 1½. Den där tjejen som skrattade och var glad och intresserad av andra människor. Som inte spred dålig energi och tog för mycket plats.
Det var ett hårt fall. Men jag börjar resa mig. Sakta men säkert.
Jag hoppas att C vill vara där med mig när jag är mig själv igen.

Senaste kommentarer