Älskade pappa

Pappa ligger på sjukhuset. Hjärtat fungerar tydligen inte som det ska. Han säger att det inte är någon fara, jag pratade precis med honom i telefon, men jag känner honom, han vill inte oroa mig.

Jag blir så rädd. Jag grät och grät bara av ren chock och rädsla. Jag vill inte mista min pappa nu när jag äntligen fått honom tillbaka.

Hemma igen..

Nu är jag hemma igen efter helgens bravader. Mer detaljerad redogörelse, inklusive bilder, kommer när jag inte är så förbaskat trött. Det blev en sväng ut på Hönö med idag för att tjinga på the inlaws och kika på hockeyn. Den gick dock inte riktigt som planerat. Blir spännande på tisdag.

Nu ska jag bara däcka framför tv:n, äta godis och kolla på BB. Jag gissar att Thommy åker ikväll. Svenska folket kan ju inte skicka ut Robin när vi nu har första BB-bröllopet på G här i Svedala! 😉

UPDATE #1 Jag ångrar mig! SNÄLLAAA skicka hem Gabriela! Maken till gnällspik har jag fan aldrig varit med om! Och hon behandlar Samuel som skit. Ut med skatan!

UPDATE #2 Underbart. Gnällspiksfritt.

Party hardy!

060408

Nu drar Lindisen till Götlaborg för partaj-aj-aj! Ha en mysig helg! 🙂

Klänning, ASOS
Bälte, D&G
Skor, Blahnik-knockoffs från Ebay

Klädångest

Klädångesten är över mig! Röd klänning och svart väst kanske? Ojoj, jag måste iväg och prova. Jag vill ha klänning, men jag har inga fina svarta inneskor. Jag kan inte fatta att jag, skofetischisten nummer ett, med över 40 par skor, inte har ett enda par vettiga svarta pumps som man kan promenera i! Inköp nummer ett i New York.

Jag återkommer med outfitval senare.

Om det fortfarande är rea på ASOS när jag kommer hem från NYC så klipper jag till på den här. Men jag kan väl inte påstå att den är ”In the style of” Fendi's B-Bag. Det var kanske lite att ta i.

Yippie-kay-yay

Låg på soffan med ett öga halvsovandes och det andra på ”Die Hard – Hämningslöst”. Inte ens Brucey kan komma undan med att lite nonchigt, machomässigt gnälla på huvudvärk när hela han är täckt i blod och han sitter på en tickande bomb och väntar spänt på att sprängas i luften. ”Yippie-kay-yay Mother F**ker”.

Snart klart med blå/vitt halsduken. Det blir till att rapido-sticka lite på söndag för imorrn är det kalas på en massa olika håll. Först ett lite mer ”vuxet” kalas hos C's kusin och sedan födelsedagskalas hos polarna i Götet. Vad i hela friden tar man på sig som passar båda tillfällena? Oh boy, det blir helgens utmaning.

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier