torsdag, 4 maj, 2006
3 kommentarer
Jag fastnade hos Citronmuffin innan, där det har utbrytit en vild debatt om fenomenet som är modebloggar. Jag läser modebloggar, jag gillar mode, bloggarna inspirerar, det är kul. That's it. Det är inte allt, och det tror jag även de som skriver dessa bloggar håller med om, det är en rolig del av deras liv, inte en avgörande sådan.
Jag är så trött när folk hoppar på andra bara på grund av det de bloggar om. What's the big fucking deal? Det är väl det som är grejen med bloggar. Ett sätt att få uttrycka sitt intresse för någonting, vare sig det är bilmotorer, hästar, mode eller gem för den delen. Är du inte intresserad, vänd i dörren då för guds skull. Jag fattar inte hur folk orkar irritera sig och ägna så mycket energi åt saker och ting de säger sig inte ens bry sig om! (Just nu gör jag det själv, men bare with me.)
Jag bryr mig inte om du är 42 och älskar barbiedockor, eller 14 och tycker det är skitkul att virka! I say go for it! Let your freakflag fly! Så länge du är lycklig och inte skadar någon så who gives a shit?
Geez.. om jag skulle oroa mig hela dagarna för vad folk tyckte om min blogg så skulle jag inte ha tid att göra annat! Men den dagen jag inte längre skriver för mig själv, är dagen det är dags att lägga av.
UPDATE! Har nu läst lite mer hos Citronmuffinen och det är en riktigt cool brud. Jag håller inte alls med om allt hon skriver, men att kunna stå upp och säga exakt vad man tycker och ha så starka åsikter kräver is i magen. Engla rockar fett hon med, inspirationen flödar! 🙂
Senaste kommentarer