Glad påsk!

EasterBunny.gif

Glad Påsk alla härliga bloggers!

Eftersom påskstädningen redan är avklarad *phew* så kommer denna dag att bestå av:

* Träning alt långpromenad i det vackra vädret Check! Joggingtur runt sjön och lite vikter.
* Handla påskmat
* Packa
* Påskmiddag med pappsen

Bra dag, bra dag! 🙂

Städa på långfredagen, en synd?

Det verkar som att halva bloggosfären har dragit på sig någon form av förkylning eller magsjuka. Jag är helt livrädd för att något litet elakt virus ska däcka mig till på söndag. Vitaminer och tvätta händerna ofta är vad som gäller!

Idag har vi ”vårstädat” åtminstone halva lägenheten. C har putsat fönster och donat och jag har mest tvättat hela dagen och plockat. Jag är en plockare. Jag har inget emot lite damm i hörnen, men jag tycker inte om när det är rörigt. Var sak har sin plats. Vi kompletterar varandra väldigt bra. Jag plockar, han dammsuger. A match made in dusty heaven.

Nu har vi ätit tacos och kollar in James Bond. Jag tycker inte om filmer där folk är elaka. Badguy-ända-in-i-märgen-elaka. Då mår jag lite illa. Ska försöka bota illamåendet med lite krokantglass och.. *hrm*.. nån annan film?

Imorgon kommer pappsen över på påskmiddag. Vi har inte handlat än vilket förmodligen är fruktansvärt jättekorkat. Nu måste jag vässa armbågarna för att orka slåss om köttbullarna och syltan imorrn på ICA med alla andra sengångare.

Påsk är som jul. Fast gulare.

Snartåkerjag!

Snartåkerjagsnartåkerjagsnartåkerjag!!!

Schemat är klart, restauranger är bokade, kläderna tvättas för fullt! Snart bär det av!

*fjärilarna i magen har fått spel*

Harry Boy kastar tennisbollar på skärtorsdagen

Jag har ett blåmärke på mitt vänstra lår som är ungefär samma storlek som en tennisboll. Och det gör ont. Och jag har ingen som helst aning hur jag fått det. Kanske var någon som stod och kastade tennisbollar på mig på Harrys igår?

Det blev partajajaj igår, Sofia hade en liten get-together hemma hos sig inför helgens ledighet och efter intag av alltför mycket vitlöksdip, som jag gjorde med medpassagerare plågsamt medvetna om på taxiresan ned till stan, så hamnade vi på Harrys. Bra musik, dock totalt hopplös DJ som inte kunde mixa beats för att rädda sitt liv.

Fattar ni min outfit? Skäääärtorsdag. Jag är så fyndig, så fyndig.

060313 - Kvällens Outfit

Rosa Linne, ?
Väst, H&M
Jeans, Lindex
Skor, Din Sko

Dagens Outfit 060413

060413

Idag degar jag mest bara runt hemma iklädd:

Topp, Gina Tricot
Kofta, Gina Tricot
Jeans, Lindex

Det regnar ute. Blä. Nu är det vår. Nu vill jag ha sommar. Eller iaf sol. Aldrig nöjd. 😉

Välkommen!

Jag heter Linda Hörnfeldt och hjälper soloföretagare och influencers att bygga personligt varumärke i sociala medier – och därmed sin business!

På min blogg kommer du få läsa om hur man jobbar som influencer, om entreprenörskap, plus size-mode och mitt liv på landet utanför Örnsköldsvik.

» Läs mer och kontakta mig här!

Sök

Poddar

Gratis guide!

Translate

Arkiv
Kategorier