måndag, 18 december, 2017
6 kommentarer
Formsvackavecka. Eller bara slut på energikvoten för 2017.
Några ögonblick från veckan som gått:

Veckan inleddes i Göteborg. Var det verkligen bara en vecka sedan? Det känns som en månad. Den här veckan har gått helt otroligt långsamt.

Jag såg ut såhär när jag åkte till en PR-byrå och höll kurs i influencer marketing. Det var ett superhärligt gäng och jag tror de fick med sig mycket matnyttigt. Älskar att utbilda, mer sånt!

På måndagskvällen hade vi medlemsträff med härliga personer från Influencers of Sweden. Älskar dessa människor!

På tisdagen åkte jag hem till Stockholm igen och på onsdagen hade jag ett superspännande möte på mitt bokförlag! Det skulle redigeras, det skulle beslutas om färger till inlaga och rak eller böjd rygg och alla möjliga småbeslut som jag inte visste existerade. Underbart!
Och sedan när jag satt och hade möte med deras PR-person så klättrade en person utanför fönstret på typ femte våningen. Hade en aning svårt att fokusera på vilka tidningar jag vill skicka boken till då så att säga.

På torsdagen var det dags för något jag aldrig gjort förut – vittna i rätten. Jag var nämligen kallad som sakkunnig i rättegången mot Alexandra ”Kissie” Nilsson. Så jag fick svära ed (åhhh va svårt det var att inte dra ”you can't handle the truth”!) och sedan prata generellt om annonsmärkning och branschen. Jag vittnade alltså inte varken för eller emot Alexandra utan var där som ”expertvittne” eller vad man ska kalla det. Sakkunnig.

Efter tingsrätten gick jag och gav blod. Det är en sådan grej som aldrig blir av för det är så svårt att planera in, jag insåg nu när jag var där att jag inte gett blod på TRE ÅR. Jaja, nu är jag igång igen.
Dock blev jag jätteillamående efteråt så fick åka direkt hem och sova en stund.

Sedan kom Jackie! Hon var ju hundvakt när jag var i London i november och det syns verkligen hur mycket Leia gillar henne. Hon höll på att skaka av sig rumpan när Jackie kom, så lycklig var hon. Ja ni ser ju liksom. Så vi åt tacos och pratade om Instagram (alltså, det är inte roligt längre..) och jag var alldeles lagomt virrig.

Och sedan blev det helg och jag mådde piss men så igår så gick jag och skulle hämta ut ett mystiskt paket – visade sig vara en mastodont julklapp från Sara! Dock har jag ingen bil och den var SVINTUNG så jag flirtade till mig att få låna en sån där rullkorg från ICA som jag drog hem den i. Tack ICA Björknäs! Ni får tillbaka den efter nyår.
Blandade tankar från veckan:
» Ärligt talat har det mest varit ångest. Jag hoppas inspirationen och peppen snart hittar tillbaka in i min kropp.
Tipselitips:
» Jag har tyvärr varit alldeles för introvert och inte surfat runt så mycket den här veckan så har inget tips att ge er. 🙁
Förra året då?
» Förra året var jag i Åre! Åh Åre, som jag längtar dit. Men i januari blir det Winter Workation igen!
Senaste kommentarer