Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Helgplaner

Klockan är kvart över ett och nu börjar jag så smått knyta ihop säcken på en liten födelsedagspresent jag jobbar på. I helgen blir det

Läs mer»

Jenny hjärta Fredrik

Det är när sådana här fina saker trillar in i brevlådan som man nästan blir lite grinblödig. Lilla Jempa har blivit så stor att hon

Läs mer»

Det är nog läskigt värre

Imorgon kommer den, ”Shutter Island”. Leo och Marty together again. Jag vill så gärna se men jag vet inte om jag vågar. Jag får nog

Läs mer»

Fina ord och nörderi

Imorse på pressfrukosten träffade jag Michaela Forni för första gången. Michaela skriver ofta sådär fint. Sådär ärligt och fint och rakt och pirrigt och ont

Läs mer»

A är bättre än B

Kan ni ana varför jag är så HÄR glad? . . Jag fick ett AAAAA (bara ett, men nu är jag glad) på första inlämingsuppgiften

Läs mer»

En pytteliten Chablis

Efter filmen (Så. Jävla. Bra. Ja. Svordomar är in order) gick jag och Petra till Hotellet och pratade om New York, skola, framtid, nutid, hångel

Läs mer»

Bebissemla

Jag är lite sen, men idag fick jag mig äntligen en liten semla. Liten säger jag för det var en bebissemla. På NK’s bageri gör

Läs mer»

Alterego

Om du var en bankdosa, var skulle du gömma dig då?

Läs mer»

Early bird

Det är tidigt. Jättetidigt. Och nu ska jag iväg på pressfrukost i butiken. Happy onsdag!

Läs mer»

Den enda mannen

Tom Ford är ett geni. Så. Jävla. Bra. Nu sitter jag på Hotellet med Petra, dricker vin och pratar New York. I like.

Läs mer»

Happy birthday!

Idag fyller semlan år. Jag funderar på om jag ska fira. Vad säger du Petra, en semla efter bion ikväll? Kan det funka?

Läs mer»