Helgplaner
Klockan är kvart över ett och nu börjar jag så smått knyta ihop säcken på en liten födelsedagspresent jag jobbar på. I helgen blir det
Klockan är kvart över ett och nu börjar jag så smått knyta ihop säcken på en liten födelsedagspresent jag jobbar på. I helgen blir det
Det är när sådana här fina saker trillar in i brevlådan som man nästan blir lite grinblödig. Lilla Jempa har blivit så stor att hon
Imorgon kommer den, ”Shutter Island”. Leo och Marty together again. Jag vill så gärna se men jag vet inte om jag vågar. Jag får nog
Alltså. OS. Jag har inte sett en minut av spektaklet och när jag erkänner detta så tittar folk på mig som om jag svurit i
Imorse på pressfrukosten träffade jag Michaela Forni för första gången. Michaela skriver ofta sådär fint. Sådär ärligt och fint och rakt och pirrigt och ont
Kan ni ana varför jag är så HÄR glad? . . Jag fick ett AAAAA (bara ett, men nu är jag glad) på första inlämingsuppgiften
Efter filmen (Så. Jävla. Bra. Ja. Svordomar är in order) gick jag och Petra till Hotellet och pratade om New York, skola, framtid, nutid, hångel
Jag är lite sen, men idag fick jag mig äntligen en liten semla. Liten säger jag för det var en bebissemla. På NK’s bageri gör
Det är tidigt. Jättetidigt. Och nu ska jag iväg på pressfrukost i butiken. Happy onsdag!
Tom Ford är ett geni. Så. Jävla. Bra. Nu sitter jag på Hotellet med Petra, dricker vin och pratar New York. I like.
Idag fyller semlan år. Jag funderar på om jag ska fira. Vad säger du Petra, en semla efter bion ikväll? Kan det funka?