Jag julpyntade ju till slut i lördags, faktiskt första gången sedan jag och C flyttade isär, jag har liksom inte sett någon anledning tidigare. Men
Jag har inte ätit ett vettigt mål mat sedan i.. hmm.. fredags? Av någon anledning tyckte jag ändå att det var en skitbra idé att
Tur att jag bara köper billiga IKEA-krukor. Oskyldig?
Ett är säkert iaf. Det blev en hel del skumpa i lördags. Och jag slickar ur de sista dropparna ur flaskan. Tur man är classy.
Måndag igen. Så här ser jag ut efter en söndag nedbäddad i sängen med kombinerad feber/bakisfrossa. Det var inte en vacker syn. Missade en massa
By the way, Otrivin är da shit! Tack för tipset. Tur jag har er bloggläsare. Näsan rinner ff som besatt, men nu kan jag andas
God dag världen, snoris-Linda calling! Har precis slängt i en laddning tvätt i maskinen och ska nu börja röja i lägenheten och äntligen få julpynta
Ikväll gjorde goaste Jenny mig sällskap i min förkylningsmissär och vi drack glögg och åt lussekatter (som var alltför snåla på saffran. SnålCoop!) och pepparkakor.