Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Kittykat

Det är alltid en utmaning att klä och sminka sig på morgonen för en kvällsaktivitet, speciellt i det zombiestadie som jag befinner mig i varje

Läs mer»

Konstigt

Surrealistiskt. Så känns det just nu. Skruvboll efter skruvboll. Jag mår lite illa. Och så fryser jag om tårna.

Läs mer»

Små måndagsproblem

Jag har inte ätit ett vettigt mål mat sedan i.. hmm.. fredags? Av någon anledning tyckte jag ändå att det var en skitbra idé att

Läs mer»

Skumpa fanns iaf

Ett är säkert iaf. Det blev en hel del skumpa i lördags. Och jag slickar ur de sista dropparna ur flaskan. Tur man är classy.

Läs mer»

It’s alive!

Måndag igen. Så här ser jag ut efter en söndag nedbäddad i sängen med kombinerad feber/bakisfrossa. Det var inte en vacker syn. Missade en massa

Läs mer»

Da näs-shit

By the way, Otrivin är da shit! Tack för tipset. Tur jag har er bloggläsare. Näsan rinner ff som besatt, men nu kan jag andas

Läs mer»

Snacks?

Eftersom att planen hastigt i förkylningens namn omdirigerades från kompismys till patetiskt ensamt hemmamys så tänkte jag i alla fall få svulla lite götta där

Läs mer»

Bajs

På grund av rinnande snor och konstant nysande så blir jag bannlyst från Sofia och Melvin ikväll. Fullt förståeligt, ett spädbarn är nog inte superkul

Läs mer»

Mera saffran till folket!

Ikväll gjorde goaste Jenny mig sällskap i min förkylningsmissär och vi drack glögg och åt lussekatter (som var alltför snåla på saffran. SnålCoop!) och pepparkakor.

Läs mer»