Sa någon lågkonjunktur?
Loggade in på minpension.se för första gången på ett år (vuxenpoäng så det bara skriker om det) och möts av detta. Inte sådär överdrivet upplyftande
Loggade in på minpension.se för första gången på ett år (vuxenpoäng så det bara skriker om det) och möts av detta. Inte sådär överdrivet upplyftande
Dan före Doppardan och jag har, tillsammans med vad som verkade vara resten av Övik, varit inne på stan och kraffsat ihop det sista som
Jag vill ha en webbkamera. En sån där inbyggd. Min dator är från stenåldern. Eller 2006.
Lussekatterna ska snart entra ugnen och den där underbara doften av saffran ska sprida sig i huset. Just nu ligger de och jäser på sig
Klubben för inbördes beundran bildar de nominerade till ”Årets Bästa Bloggar”. Om man ska tro sådana här omröstningar så finns det bara ca 20 bloggar
Min första ”riktiga” bloggsession på två dagar. Och jag har knappt ens tänkt på att jag totaldissat datorn. Skönt. Jag har inte ens tänkt i