Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Sa någon lågkonjunktur?

Loggade in på minpension.se för första gången på ett år (vuxenpoäng så det bara skriker om det) och möts av detta. Inte sådär överdrivet upplyftande

Läs mer»

Dan före dan

Dan före Doppardan och jag har, tillsammans med vad som verkade vara resten av Övik, varit inne på stan och kraffsat ihop det sista som

Läs mer»

Narcissist

Jag vill ha en webbkamera. En sån där inbyggd. Min dator är från stenåldern. Eller 2006.

Läs mer»

Nära

Vi klädde granen idag. Nu är det nära.

Läs mer»

Linda

Den här fanns i paketet. En personlig almanacka! Med ”veckans träning” fält. Det kan man ju inte låta vara tomt. Oh the pressure.

Läs mer»

Lussekisse

Lussekatterna ska snart entra ugnen och den där underbara doften av saffran ska sprida sig i huset. Just nu ligger de och jäser på sig

Läs mer»

Julfest

I lördags var det julfest ute vid Nyänget. Glögg, skinka, snaps and all that jazz. Jag och Jenny slängde till med lite skumpa också. Bara

Läs mer»

Favorit i repris?

Klubben för inbördes beundran bildar de nominerade till ”Årets Bästa Bloggar”. Om man ska tro sådana här omröstningar så finns det bara ca 20 bloggar

Läs mer»

Blogga? Hur gör man?

Min första ”riktiga” bloggsession på två dagar.  Och jag har knappt ens tänkt på att jag totaldissat datorn. Skönt. Jag har inte ens tänkt i

Läs mer»

Trött

Idag är jag sjukt trött. Vaknade mitt i natten och hade ingen aning om var jag var. Huvudet är lite tungt idag. Lite vintungt sådär.

Läs mer»