Lite länkkärlek till och från ”Internetexperten”.
För några dagar sedan skrev Sara ett inlägg på sin blogg om Internetexperter och Sociala Media-byråer att anlita under 2013. Jag träffade Sara första gången
För några dagar sedan skrev Sara ett inlägg på sin blogg om Internetexperter och Sociala Media-byråer att anlita under 2013. Jag träffade Sara första gången
Alltså, förlåt mig, men nu blir jag lack. Igår skrev jag ett, enligt mig, väldigt positivt inlägg om min träningsupplevelse på SATS. Jag la även
Att vara hemma i Övik är likamed att ränna runt på loppisar i tid och otid och hitta nygamla tingestar att förgylla mitt hem med.
Precis hemkommen från SATS och ett alldeles vansinnigt jobbigt och underbart BodyCombat-pass. Det här är konditionsträning när det är som roligast. När man känner adrenalinet
Man våldskelar upp katten litegrann för att, well, man har saknat det lilla håriga livet. Och vad får man som tack för hånglet? Jo, ett
I onsdags åkte jag hem till Hanna och firade att jag var tillbaka i Stockholm efter en vecka i Norrland. Hanna hade fixat mat och
Jag är så trött. Så fanatiskt, fantastiskt trött. Men det är bra trött tror jag, för att jag har tränat fleraflera gånger i helgen (två)
Eftersom att jag missade julafton uppe i Norrland hos familjen så bestämde vi oss för att nyår fick bli familjeafton istället. Jag hade lockigt hår
Mina magmuskler är en sorglig historia. Jag är stark i benen och armarna men magen och axlarna har alltid varit svaga punkter när det gäller
Denna fredag lyser solen över Stockholm. Jag började dagen med att snooza alldeles för länge, äta lång frukost tillsammans med ”How I met your mother”
Det där med hobbys. Jag hittar ju på lite nya sådana titt som tätt. Mest för att jag lätt blir uttråkad, men nu också lite
Hej Stockholm. Hej bloggen. Nu är jag hemma i huvudstaden igen och det första jag undrar när jag kommer hem är hur i hela friden