Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

#bleckan 1 år – The Movie

För några veckor sedan firade vi ju ett år på #bleckan. Nu tar jag en liten paus därifrån tills jag mår bättre, men blir jag

Läs mer»

Tillbaka här igen.

Först och främst vill jag bara säga TACK till alla ni som kommenterade på inlägget jag skrev igår och alla ni som hört av er

Läs mer»

Anti-ligga-manifestot

För några veckor sedan, innan jag fyllde år, hade jag och PA en mycket intressant diskussion på Twitter angående hjärtesorg och all tid som gick

Läs mer»

Jag är trasig.

Jag är trasig. Jag vet inte riktigt när jag gick sönder eller hur det gick till men jag är trasig. Och det är inte bara

Läs mer»

Söndagshänget.

Söndag. Vänner. Bagels. Kaffe och en tredjedels chokladboll. Skratt trots ett tungt hjärta.

Läs mer»

Doldeluxkalas

Kalas är typ det bästa som finns. Och den bästa anledningen att ha kalas är när någon fyller år. Så när det var dags för

Läs mer»

Tisdagslistan

Dagens låt: Har snöat in på Queen de senaste dagarna och då speciellt ”I was born to love you”. Min nya pepplåt. Dagens frisyr: Utsläppt,

Läs mer»

Precis. Exakt.

Eftersom jag var hemma i Övik i helgen så blev det ju dåligt med socialiserande här i Stockholmstrakten. Detta tog jag igen lite smått igår

Läs mer»