#bleckan 1 år – The Movie
För några veckor sedan firade vi ju ett år på #bleckan. Nu tar jag en liten paus därifrån tills jag mår bättre, men blir jag
För några veckor sedan firade vi ju ett år på #bleckan. Nu tar jag en liten paus därifrån tills jag mår bättre, men blir jag
Idag har jag haft en vilopuls på 110 mest hela dagen, varit yr och skakig på handen och inte kunnat tänka en rak tanke för
Först och främst vill jag bara säga TACK till alla ni som kommenterade på inlägget jag skrev igår och alla ni som hört av er
För några veckor sedan, innan jag fyllde år, hade jag och PA en mycket intressant diskussion på Twitter angående hjärtesorg och all tid som gick
Jag är trasig. Jag vet inte riktigt när jag gick sönder eller hur det gick till men jag är trasig. Och det är inte bara
Nyckelring inköpt på Apoteket igår. Kostar 39 kronor och går även att beställa på Unicefs webbshop. Just nu söker UNICEF en hälsospecialist till konfliktområden i
Efter mitt söndagshäng med Jessica och Jenny igår tog jag mig en promenad. Först hade jag bara tänkt knalla Åsögatan bort till Londonviadukten som jag
Söndag. Vänner. Bagels. Kaffe och en tredjedels chokladboll. Skratt trots ett tungt hjärta.
Här har jag spenderat den senare delen av min söndagskväll. Levande ljus, lite Rumble på paddan, en spinnande och galet kelsugen katt och datorn i
Kalas är typ det bästa som finns. Och den bästa anledningen att ha kalas är när någon fyller år. Så när det var dags för
Dagens låt: Har snöat in på Queen de senaste dagarna och då speciellt ”I was born to love you”. Min nya pepplåt. Dagens frisyr: Utsläppt,
Eftersom jag var hemma i Övik i helgen så blev det ju dåligt med socialiserande här i Stockholmstrakten. Detta tog jag igen lite smått igår