Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Här har någon tänkt till!

Malin E meddelar att IKEA (min favoritaffär i hela världen) har rea på en av de bästa uppfinningarna någonsin, och att jag inte uppmärksammat dessa

Läs mer»

Project Runway

Jaha, då har man fastnat i en till dokusåpa. ”Project Runway” kickar rumpa! Personligen tycker jag at Vanessas svarta kreation var bäst, vilken gillade du?

Läs mer»

Vårens dansprogram är här!

Och plötsligt så damp vårens dansschema från Studio Danza ned i mailboxen. Snälla Åsa skickade det i pdf-format eftersom jag inte kunde läsa exceldokumentet hon

Läs mer»

I love Skype!!

Skype är som ett litet solsken i mitt liv! Nu fick jag och syrran äntligen användning för webbkameran jag gav till henne i julklapp! Vi

Läs mer»

Lugn och skön lördag

Gårdagskvällen var verkligen hellyckad! Underbart god plockmat (Moppets tortillastubbar är divine!!), gott vin och så mycket skratt att man fick ont i magen! Tyvärr skulle

Läs mer»

Färdig för tjejkvällen!

Nytränad, nyduschad, nysminkad och nylockad. Nu bär det av till Miss Moppet på en mysig kväll med bara brudar, iklädd: Partytopp, MQ Jeans, Lindex Bälte,

Läs mer»

Uppiffning för färgat hår

Nu är det lite drygt en månad sedan jag färgade håret sist och jag börjar se tunnhårig ut igen, plus att färgen börjar bli lite

Läs mer»

target=”_blank”?

Varför har inte folk så att länkar öppnas i nytt fönster på sina bloggar? Så fort jag klickat på en länk och vill tillbaka till

Läs mer»

Gratis städhjälp?

Vad är det med kids och kräla på golvet?? Gratis dammsugare? Leker de krypande marinsoldat? What? Min arbetsplats har blivit en lekstuga. Alltid nån som

Läs mer»

Tjejkväll & vårkläder!

På fredag blir det tjejkväll hos Moppet! Jag känner inte hälften av töserna som ska med, mest barndomsvänner till flickan, men det ska ändå bli

Läs mer»