Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Puss.

Det här med att jag varit hemma i stort sett konstant i en månad men ändå inte dammat på ungefär lika länge? Det ger ju

Läs mer»

Startsträckan.

Vaknade klockan åtta i morse. Nu är klockan halv två och jag har äntligen kommit upp och duschat. Fina Emma är på väg hit med

Läs mer»

Okej?

Kan vi komma överens om att det blir en bättre dag imorrn?

Läs mer»

Putting on that smiling face.

Jag sitter och läser gamla blogginlägg från sist jag var sjuk. Det är läskigt och ganska vidrigt hur mycket jag åter igen känner igen mig

Läs mer»

Nästan normal.

Idag är en bra dag. Ingen ångestattack, ingen gråt. Jag är nästan till och med glad. Och nu menar jag inte sådär glad som man

Läs mer»

En dag. Till.

Min dag. Ja hörrni. Det börjar liksom bli lite tradigt att berätta om mina dagar. För även om de blir liiitelite bättre, så lite att

Läs mer»

Ett djupt andetag.

Lite samma stirriga blick som Silver sportar kör även jag. Fast allt blir ju bättre på en katt. Om tre och en halv timme ska

Läs mer»

Kristina

Det kan vara så att jag kanske måste till Helsingfors i höst och titta på den här. Det är ju trots allt 15 år sedan

Läs mer»

Fredagsfint

We know the drill vid det här laget. En bra dag måste vägas upp med en dålig dag för att det ska bli balans i

Läs mer»

Status

Lite så här är det just nu. Jag har inte lämnat sängen på 1,5 dygn. Allt jag har ätit är lite flingor och en korv

Läs mer»