Vaknade klockan åtta i morse. Nu är klockan halv två och jag har äntligen kommit upp och duschat. Fina Emma är på väg hit med
Kärleken som strömmat emot mig den här senaste månaden. Den är obeskrivlig. Alla ni underbara människor som hört av sig och bryr sig och frågar
Jag sitter och läser gamla blogginlägg från sist jag var sjuk. Det är läskigt och ganska vidrigt hur mycket jag åter igen känner igen mig
Idag är en bra dag. Ingen ångestattack, ingen gråt. Jag är nästan till och med glad. Och nu menar jag inte sådär glad som man
Nu är det ett bra tag sedan jag gick hos psykolog. Jag har ärligt talat inte riktigt koll på åren (första tecknet på att man
Min dag. Ja hörrni. Det börjar liksom bli lite tradigt att berätta om mina dagar. För även om de blir liiitelite bättre, så lite att
Lite samma stirriga blick som Silver sportar kör även jag. Fast allt blir ju bättre på en katt. Om tre och en halv timme ska
We know the drill vid det här laget. En bra dag måste vägas upp med en dålig dag för att det ska bli balans i