Mackan på hjärnan
Markoolio har stampat på hjärnan på mig sedan jag vaknade för över en timme sedan. ”Det ska va reggae på sommarn’, å massvis me’ sol!!!”
Markoolio har stampat på hjärnan på mig sedan jag vaknade för över en timme sedan. ”Det ska va reggae på sommarn’, å massvis me’ sol!!!”
Nu är Lindisen tillbaka i hufvudstaden. Färden ner gick finfint, hon skötte sig exemplariskt, skruttan min! Ikväll blir det fotboll och lite jobb och morgondagen
Så mycket tid som jag spenderat i ett garage de senaste dagarna har jag aldrig gjort i hela mitt ”vuxna” liv. Skruttan har tvättats och
En promenad ut i skogen med mamma och brorsan. Bomull för själen. Vi spionerade lite på Foppa och skuttade över stenar och rötter. Och skrattade.
Nu har jag fått iväg mailet. Jag har även fått reda på att tjejen i Tyskland inte bara var tidsfördriv. Han jobbar inte där längre
Jag började skriva ett väldigt känslosamt mail till C och redan halvvägs in i andra meningen börjar tårarna rinna. Jag får nog spara det tills
”I have a new life, a new image, I’m just trying to embrace everything that’s beautiful in life!” – Jessica Simpson som numera är brunett
Två blev tre imorse när Lena & Jonne äntligen fick välkomna sin lilla flicka till världen! Ett stort grattis till hela familjen!
Efter att jag var arbetslös i januari har A-kassan skapat en evig förvirring i min stackars blonda skalle. Jag fick en vända med kassakort som
Det här med bilar är så utanför mitt element. Igår åkte vi till min morbrors lastbilsgarage (han äger ett åkeri) för att fixa och dona
Enligt vuxenpoäng.com så borde jag vara dryga 32 år gammal. Ändå frågade busschauffören imorse hur gammal jag var när jag skulle åka in till stan..