Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Mackan på hjärnan

Markoolio har stampat på hjärnan på mig sedan jag vaknade för över en timme sedan. ”Det ska va reggae på sommarn’, å massvis me’ sol!!!”

Läs mer»

Vad heta?

Är det nån som vet vilken låt som spelas i trailern till treans serie ”The Nine”? Nått rockballadliknande som går ”It’s not ooooveeeer…”. Mocke bra.

Läs mer»

Borta bra..

Nu är Lindisen tillbaka i hufvudstaden. Färden ner gick finfint, hon skötte sig exemplariskt, skruttan min! Ikväll blir det fotboll och lite jobb och morgondagen

Läs mer»

Skruttiga kissekattan

Så mycket tid som jag spenderat i ett garage de senaste dagarna har jag aldrig gjort i hela mitt ”vuxna” liv. Skruttan har tvättats och

Läs mer»

Bomull för själen

En promenad ut i skogen med mamma och brorsan. Bomull för själen. Vi spionerade lite på Foppa och skuttade över stenar och rötter. Och skrattade.

Läs mer»

Sista dansen?

Nu har jag fått iväg mailet. Jag har även fått reda på att tjejen i Tyskland inte bara var tidsfördriv. Han jobbar inte där längre

Läs mer»

All by myself..

Jag började skriva ett väldigt känslosamt mail till C och redan halvvägs in i andra meningen börjar tårarna rinna. Jag får nog spara det tills

Läs mer»

Grattis Lena & Jonne!!

Två blev tre imorse när Lena & Jonne äntligen fick välkomna sin lilla flicka till världen! Ett stort grattis till hela familjen!

Läs mer»

Jo, för du ÄR ju blond…

Efter att jag var arbetslös i januari har A-kassan skapat en evig förvirring i min stackars blonda skalle. Jag fick en vända med kassakort som

Läs mer»

Utanför mitt element

Det här med bilar är så utanför mitt element. Igår åkte vi till min morbrors lastbilsgarage (han äger ett åkeri) för att fixa och dona

Läs mer»

ICA-kortet – där gick gränsen

Enligt vuxenpoäng.com så borde jag vara dryga 32 år gammal. Ändå frågade busschauffören imorse hur gammal jag var när jag skulle åka in till stan..

Läs mer»