Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Stripes

Fortfarande ont i huvudet, vad är detta? Idag kikade solen på mig en stund när jag klev upp men nu verkar den ha sprungit sin

Läs mer»

Man ska va katt

Det är inte speciellt uppskattat att vakna en halvtimme innan väckaren ringer av att Silver står utanför sovrumsdörren och försöker jama (hon har inte riktigt

Läs mer»

Periodarens sovrum

Det är inte helt lätt att blogga när man har en kattunge som ligger på ens händer när man försöker skriva. Jag är en periodare.

Läs mer»

BajsDVD

Du har min DVD koolat igen. Skit. Undra hur länge det håller i sig den här gången?

Läs mer»

Är ni tävlingssugna?

Fortfarande ont i huvudet och känner mig helt orkeslös. Snubblade mest igenom dansaerobicspasset trots att jag gjorde mitt bästa för att frammana adrenalinkickarna, det brukar

Läs mer»

Wang vs Wera

När Klingen (som jag lånat den vänstra bilden från) gick och köpte sin Alexander Wang-clutch i NYC tidigare i höst så blev jag lite avis.

Läs mer»

Kärlek är väl alltid kärlek?

Världen är bra motsägelsefull ibland. Ett stort steg framåt, ett jättekliv tillbaka. Samma dag som USA röstar in en svart man i Vita Huset, en

Läs mer»

Det där minnet

Jag hade så mycket ambitiösa planer för den här kvällen. Men tröttheten och den kassa karaktären tog över. Tur att det är en dag imorgon

Läs mer»

Lathet på en helt ny nivå?

Alltså, nu kan man köpa mat på nätet. Snart sitter vi där som fettona i Wall-E med söndervittrat skelett. Jag ser det. Our time is

Läs mer»

Partyklänning!

En av mina absoluta favoriter bland H&M’s festklänningar inför jul- och nyårssäsongen till ett härligt budgetpris. Klassiskt snitt, känns lite Jackie O. Jag tar den

Läs mer»

Nytt på MQ

Den här fina kjolen med hög midja hittade jag på MQ i Forum Nacka för någon vecka sedan. Det roliga var att jag sett den

Läs mer»