Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

En ansning kommer lastad.

Lugg är jättesnyggt. När den är välansad. Min ser just nu mer ut som en övervuxen häck. Som tur är så har man ju privatfrisör

Läs mer»

Lammkött eller cougar?

I oktober påbörjade jag en liten undersökning här på bloggen och eftersom jag är helt värdelös på att avsluta saker så blev det aldrig någon

Läs mer»

Statusrapport: Snö.

När bilen snöar över när man är inne i en butik i 10 minuter, kan det räknas som snöstorm? När jag ser ut som en

Läs mer»

Hemma

Precis hemkommen från dagens plåtning och jag är helt slut. Återigen har min kropp ärats med ett släng av förkylning/svinis/whatever och jag har jätteont i

Läs mer»

Nexx @ Café Opera

Café Opera i fredags. Dags för Nexx att göra sin scenpremiär i Sverige. Stället var fullpackat och lite extra därtill. Och Robert, Sebastian och Johanna

Läs mer»

Tummen upp?

Så här på söndagkvällen har jag slängt in en liten ny funktion på bloggen, i stil med ”gilla”-funktionen på Facebook. Här består den dock av

Läs mer»

Kakfest hos Katta Kvack

Soffis var ju inte gårdagens enda födelsedagsbarn, Katta Kvack blev även ett år klokare och det firade hon med kakfest hemma i Skogås. Ni som

Läs mer»

Snö

Mellanlandar hemma efter födelsedagskalas nummer ett. Och på vägen hem från Kattis kom första snön. Kanske blir det en vit jul ändå. Nu ska jag

Läs mer»