En ansning kommer lastad.
Lugg är jättesnyggt. När den är välansad. Min ser just nu mer ut som en övervuxen häck. Som tur är så har man ju privatfrisör
Lugg är jättesnyggt. När den är välansad. Min ser just nu mer ut som en övervuxen häck. Som tur är så har man ju privatfrisör
I oktober påbörjade jag en liten undersökning här på bloggen och eftersom jag är helt värdelös på att avsluta saker så blev det aldrig någon
Den var bra i början. Ungefär de första 6,5 minuterna. Sedan påbörjades vad som skulle visa sig att bli 81 och en halv minut av rena
När bilen snöar över när man är inne i en butik i 10 minuter, kan det räknas som snöstorm? När jag ser ut som en
Look nummer ett avklarad, nu sminkar Åsa look nummer två.
Café Opera i fredags. Dags för Nexx att göra sin scenpremiär i Sverige. Stället var fullpackat och lite extra därtill. Och Robert, Sebastian och Johanna
Så här på söndagkvällen har jag slängt in en liten ny funktion på bloggen, i stil med ”gilla”-funktionen på Facebook. Här består den dock av
Soffis var ju inte gårdagens enda födelsedagsbarn, Katta Kvack blev även ett år klokare och det firade hon med kakfest hemma i Skogås. Ni som
Födelsedagsfesten hos Soffis igår var en riktig höjdarfest. Om man bortser från den lilla detaljen att grannarna klagade (vilket betyder att vi hade förbannat kul)
För att återknyta till gårdagens inlägg, så upptäckte jag precis att det nu finns en Facebook-grupp som heter ”Vi som tycker att Eriks tjej skulle