Pepplåt – Början på allt!
Min allra bästa morgon-pepplåt just nu, Petters ”Början på Allt”. Så galet bra! Tack till Terese som inledde med den på sitt spinningpass så att
Min allra bästa morgon-pepplåt just nu, Petters ”Början på Allt”. Så galet bra! Tack till Terese som inledde med den på sitt spinningpass så att
Igår tog jag Hanna under armen och tog färjan ut till Gröna Lund för att gå på årets pressvisning. Det regnade litegranna och blåste och
Oh milord vilken åktur det var! Pirr i magen och härligt och läskigt, allt i ett! Mer bilder och en redig recension kommer när jag
Det har varit en himla konstig helg för mig rent fysiskt. Tanken var att jag skulle träna både igår och idag men det har inte
Idag är jag lite lurifaxig. Jag har varit på ett andra, mycket inspirerande, möte med Redaktörerna och vi är något riktigt spännande på spåren. Jag
Det har varit en sån dag idag. En sån full med sol och bra möten och vänner och så dyker folk upp som man inte
För några veckor sedan träffade jag Björn från nystartade Osom över en kaffe och han berättade om deras vision och den otroligt spännande appen de
Vilken dag det har varit hörrni! Alla peppande ord och hurrarop, internet är full med kärlek som kastas åt mitt håll idag. Jag är så

Hörrni. Nu blir det bildbonanza. Men euforin igår alltså. Så bra. Sååå bra. Nu kanske ni undrar vad jag pratar om. Sorry. Jag har ju en
Det är väl allas dröm att få arbeta med det man älskar. Att få vakna varje morgon och känna sig pepp över att gå till
Kommer ut från en kvällens alldeles fantastiska konsert med Imagine Dragons på Debaser Medis och direkt kastar Twitter nyheten om bombningarna i Boston i ansiktet