Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Pepplåt – Början på allt!

Min allra bästa morgon-pepplåt just nu, Petters ”Början på Allt”. Så galet bra! Tack till Terese som inledde med den på sitt spinningpass så att

Läs mer»

Wohoo! Jag åkte Eclipse!

Oh milord vilken åktur det var! Pirr i magen och härligt och läskigt, allt i ett! Mer bilder och en redig recension kommer när jag

Läs mer»

Kalas på kalas.

Det har varit en himla konstig helg för mig rent fysiskt. Tanken var att jag skulle träna både igår och idag men det har inte

Läs mer»

God helg.

Avslutar dagen med att researcha och kontakta sköna bloggare som jag vill jobba med på Pingvin PR. Ska detta kallas jobb alltså? Man har det

Läs mer»

Lurifaxfredag.

Idag är jag lite lurifaxig. Jag har varit på ett andra, mycket inspirerande, möte med Redaktörerna och vi är något riktigt spännande på spåren. Jag

Läs mer»

Tack för att ni är med!

Vilken dag det har varit hörrni! Alla peppande ord och hurrarop, internet är full med kärlek som kastas åt mitt håll idag. Jag är så

Läs mer»

Låt aldrig hatet vinna.

Kommer ut från en kvällens alldeles fantastiska konsert med Imagine Dragons på Debaser Medis och direkt kastar Twitter nyheten om bombningarna i Boston i ansiktet

Läs mer»