Saker man kan göra på semestern – Del 3: Hänga lite i Övik.
Åka tåg med trött katt. Övik. Torpet. Färskpotatis direkt från landet. Hammock. Kinaschack. Grill. Bär. Sol. Glass i hamnen med mormor och morfar. Åka nedcabbat.
Åka tåg med trött katt. Övik. Torpet. Färskpotatis direkt från landet. Hammock. Kinaschack. Grill. Bär. Sol. Glass i hamnen med mormor och morfar. Åka nedcabbat.
Såg Tom Cruise senaste film i lördags kväll. På sistone har jag haft lite problem att hålla isär hans filmer, jag tycker han spelar samma
Hörrni, jag tänkte vi skulle börja med en ny grej. Istället för att ha söndagsångest och ligga och grina över ensamhet och skräp på söndagar
Hej Stockholm! Nu är jag hemma igen. Med en hel koffert med blandade känslor i trunken. Och det här gjorde jag min sista dag i
Mamma. Lillasyster Anna. Husbil. Vildmarksvägen. En salig blandning av dansband, Bon Jovi, Britney och country på stereon. Noll täckning. Vilhelmina. Trappstegsforsen. Marsliden. Sandstrand. Bad mitt
Motorveckan i Lycksele. 30 graders värme. Folkrace. Halvnakna män i alla de former. Countrymusik. Kepsar en masse. Buckliga bilar. Dieseldoft. EN hipster. Vin bakom husbilen
Under mig rycker hon lite. Skakar på huvudet och viftar på svansen som egentligen inte är så lång. Manen yr och hon dyker ned med
Förra helgen var jag nere i Göteborg och hälsade på. Jag bodde hos bästa Karin med de snyggaste fräknarna. På fredagen skulle vi ha sleepover
Hej bloggy! Jag har saknat dig. Men du vet hur det blir på sommaren. Så himla mycket roligt som ska hinnas med och så åker
Nu har jag landat i Stockholm en sväng. Det ska tvättas, packas om och bokföras och sedan bär det av till Norrland i morgon bitti
Förra veckan hade jag ju besök av min lilla Gudson Lukas och hans entourage från Övik. Precis för en vecka sedan tog vi båten ut
*Kramar *Grilla *Kuddkrig *Pyjamasparty *Sola *Bada *Simma i äckeltång *Sjunga sig hes och bli kär i Robbie Williams ännu en gång Ungefär så. Och idag