Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

Movie Monday: Oblivion

Såg Tom Cruise senaste film i lördags kväll. På sistone har jag haft lite problem att hålla isär hans filmer, jag tycker han spelar samma

Läs mer»

Hej Stockholm!

Hej Stockholm! Nu är jag hemma igen. Med en hel koffert med blandade känslor i trunken. Och det här gjorde jag min sista dag i

Läs mer»

En sväng till fjällen.

Hej bloggy! Jag har saknat dig. Men du vet hur det blir på sommaren. Så himla mycket roligt som ska hinnas med och så åker

Läs mer»

I barnkarusellerna.

Förra veckan hade jag ju besök av min lilla Gudson Lukas och hans entourage från Övik. Precis för en vecka sedan tog vi båten ut

Läs mer»

Göteborg so far.

*Kramar *Grilla *Kuddkrig *Pyjamasparty *Sola *Bada *Simma i äckeltång *Sjunga sig hes och bli kär i Robbie Williams ännu en gång Ungefär så. Och idag

Läs mer»