Författare: La Linda

Arkiv per kategori
Arkiv per månad

And all that jazz

Så var jazzdanspremiären avklarad! Det var jättekul och jag är så glad att jag tog mod till mig och gick dit alldeles ensam! Väl där

Läs mer»

Clogs

Platforms kommer bli stort i vår, jag har redan investerat i två par och det kommer nog bli fler innan sommaren är här. Jag älskar

Läs mer»

Något att skylla på

Ahh.. detta förklarar saken. Idag har faktiskt varit en sådan dag då allt känns hopplöst. Mitt mål att gå ner ca 9 kilo innan New

Läs mer»

Mästerkocken i stövlar

C är så söt när han lagar mat, han är verkligen noga som en mästerkock, speciellt med serveringen. Idag blev det gourmethamburgare från Scan med

Läs mer»

En fena på Tradera!

Jag börjar bli en riktig fena på det här med Tradera! Jag har en massa smink och kläder som jag aldrig använt som bara ligger

Läs mer»

Klart och kallt

Idag går jag inte utanför dörren om jag inte får betalt! Visst, solen skiner och det ser jättefint ut, men Moder Natur är en lurig

Läs mer»

Grattis mina älsklingar!

Idag fyller massor av mina älsklingar år! Moppet fyller 27 och lillasyrran fyller moppe och är nu lovlig både för fängelse och sängkammarvalsen! Moppen är

Läs mer»

Let’s Dance

Ikväll har jag introducerat mig själv för ”Let’s Dance” och det är ju jättekul! Just nu har jag verkligen en obotlig lust att lära mig

Läs mer»

*stora ögon*

Ebay är helt galet ibland! På två minuter gick priset på ”min” Dior clutch från 200 till 850 kr!! Jag hann inte ens blinka! Så

Läs mer»

Time’s A Waistin

Att jag älskar filmen ”Walk the Line” är redan känt (Oscars till Joaquin & Reese!), nu är jag stolt ägare till soundtracket och även det

Läs mer»

Första gången med ASOS

Nu har jag kämpat mig hem i snön och kylan och den hemska, hemska blåsten. Och hemma väntade en härlig belöning. Ett litet paket låg

Läs mer»