Som ni vet var jag och hälsade på under repetitioner av ”Let’s Dance” för några veckor sedan. Igår var jag inbjuden av en av stylisterna,
Gissa vad jag gör idag. Vinnaren får en klubba.
God lördag morgon! Hur mår ni där ute i bloggosfären? Själv ligger jag fortfarande nedbäddad med datorn i knät, vi börjar lite lugnt idag. Eller,
Budgetkedjornas budgetkedja Forever 21 kanske kommer till Sverige. Nog för att det ändå kommer bli ett påslag som förmodligen kommer gå hand i hand med
Sådär ja! Nu får den yngsta medlemmen i familjen även hon vistas legitimt på gator och vägar landet runt, framförandes ett fordon av klassen B.
Inspiration för våren från H&M damp ned i brevinkastet igår och det finns faktiskt en hel del fint där. Trenchen är jag väldigt nära att
Idag har jag bytt sida på snebenan. Helt crazy.
Efter att ha kollat in senaste avsnittet av underbara ”The City” är jag grymmesugen på att klippa lugg à la Erin. Och kanske slinga eller
Igår när jag skulle åka från Göteborg upptäckte jag till min totala fasa och förbannelse att jag hade strulat bort mina handskar. Min bästa gissning